پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118999
جشنواره مقاومت صداي حنجره‌هاي خونين کودکان غزه است/ سينماي ابتذال در ۲۲بهمن دفن شد
تاریخ انتشار : 1393/07/04 09:11:34
نمایش : 1657
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اختتاميه سيزدهمين جشنواره مقاومت تاکيد کرد: آنهايي که مي‌خواهند از دست حاميان نسل‌کشي جايزه بگيرند، بروند! ما مي‌گوييم دلار‌هاي خون کودکان معصوم غزه نوش جانتان!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آئين پاياني سيزدهمين جشنواره فيلم مقاومت، هم‌اکنون در برج ميلاد تهران با حضور مقامات لشکري و کشوري و چهره‌هاي هنري در حال برگزاري است.

در ابتداي اين مراسم، سردار محمد‌رضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين طي سخناني عنوان کرد: اجازه مي‌خواهم اول سلام امام عزيزمان خامنه‌اي را که ديروز خدمت‌شان بوديم عرضه بدارم و از کساني که در اين محفل دستي دارند صميمانه سپاسگزارم. همچنين از هنرمنداني که با نقد و داوري در اين جشنواره حضور پيدا کردند متشکرم.

سردار نقدي افزود: امام بزرگوارمان فرمودند که جنگ ما جنگ فقر و غنا بود و اين جنگ، امروز با شدت بيشتري از دهه 60 جريان دارد ولي دشمني که جرأت ايستادگي مقابل رزمندگان ما را ندارد، صلابت صداي مؤمن سلاح او را کور کرده و به تحقير روي آورده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: استبداد امروز به جاي جنگ الکترونيک با شبکه‌هاي ماهواره‌اي و به جاي مواد شيميايي با مواد مخدر و الکل عليه مردم صف‌آرايي کرده‌ است.

وي ادامه داد: اين جشنواره، جبهه‌اي در مقابل دشمن است و هنرمند مقاومت، نيروي خط مقدم اين مبارزه است.

* دشمن جنايتکار مي‌‌خواهد خودش را منجي معرفي کند

سردار نقدي خاطرنشان کرد: دشمنان مي‌خواهند با شبکه‌هاي تروريستي و بازي‌هاي خشن مردم را به زندگي‌هاي خشن و بدون آرامش دعوت کنند که هنرمند مقاومت، با ايثار و فداکاري دست آنها را رو خواهد کرد و دشمن را شکست خواهد داد.

وي تاکيد کرد: آنها مي‌خواهند با استفاده از ابزارهايشان جنايات خود را موجه جلوه دهند و جنايات فجيع را حمايت کنند و در پايان خود را به عنوان منجي معرفي کنند! امام هنرمند مقاومت زينب‌وار آنها را رسوا مي‌کند و مظلوميت جبهه حق را به رخ آنها مي‌کشد.

سردار نقدي گفت: آنها مي‌خواهند با ظلم ملت را تسليم خود کنند و مي‌خواهند با بزرگترين ضعف‌هاي موجود جلوي پيشرفت را بگيرند و پيشرفت را نشان ندهند و مبارزه ملت را از بين ببرند و اما کف‌هاي روي آب هستند.

* هنرمند بايد زشتي جنگ را نشان مي‌دهد نه اينکه دفاع را معکوس جلوه دهد

وي افزود: به گفته خودشان آنها مي‌خواهند براي مردم دلسوزي کنند اما دلسوز کسي است که کنار بدي‌ها به حل مشکلات اميد داشته باشد. دشمنان شکست‌خورده‌اي که در گفتن حقيقت‌خواهي کشورشان عاجزند با تصوير زشتي که از اسلام نشان مي‌دهند درصدد نشان‌دادن چهره‌ عکس اسلام هستند. هنرمند مقاومت اگر از زشتي جنگ مي‌گويد از عظمت مقاومت نيز سخن مي‌گويد که مبادا زشتي جنگ را طوري بگويد که کسي که به او تجاوز شده نيز دستش روي ماشه بلرزد.

سردار نقدي ادامه داد: آنها مي‌خواهند شهوت را بر خداپرستي ترجيح دهند و سينماي مبتذل گذشته را که قبل از انقلاب وجود داشت احيا کنند، غافل از اينکه ملت بيدار ايران اسلامي آن ابتذال را در 22 بهمن 57 دفن کرد و اين مرده با دم مسيحا هم هرگز زنده نخواهد شد.

وي افزود: کساني که نبودند به تاريخ مراجعه کنند و ببينند در کنار هر شعبه مشروب‌فروشي و کلانتري دوران سخيف طاغوت يک سينما هم آتش زده شد. اگر امروز سينمايي داريم که هنرمندان آن به آن افتخار مي‌کنند همه را مديون هنر انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت ملت‌مان هستيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به سينماي مبتذل فيلمفارسي تاکيد کرد: آيا بازگرداندن سينما به آن حال و روز، خدمت به سينما است؟!

وي تصريح کرد: هنرمند مقاومت قائل به سينماي عظمت و نه حقارت است. هنرمند مقاومت مي‌خواهد روح از خود گذشتگي را به اوج برساند و اين جشنواره نيز مي‌خواهد سنگر هنرمنداني باشد که در دنياي تزوير صداي مستضعفين باشد.

* جشنواره مقاومت صداي حنجره‌هاي خونين کودکان معصوم غزه است

سردار نقدي در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاري سيزدهمين جشنواره فيلم مقاومت خاطرنشان کرد: اين جشنواره مي‌خواهد صداي حنجره‌هاي خونين کودکان معصوم غزه باشد تا صداي لبان خشک مادراني که با زبان روزه مقاومت کردند به گوش برسد. اين جشنواره مي‌خواهد صداي مادري باشد که پنج فرزند خود را به انقلاب هديه کرده و وقتي به خدمت امام مي‌رسد مي‌گويد ديگري فرزندي ندارم، اجازه دهيد خود به ميدان بروم.

سردار نقدي با اشاره به جريان روشنفکري که در راستاي جشنواره‌هاي ضدايراني خارج از کشور عمل مي‌کنند، تاکيد کرد: آنهايي که مي‌خواهند از دست حاميان نسل‌کشي جايزه بگيرند، بروند؛ ما مي‌گوييم دلار‌هاي خون کودکان طفل معصوم غزه نوش جانتان باد!

وي افزود: هنرمندان مقاومت افتخار‌شان اين است که از دست مادران شهدا جايزه دريافت مي‌کنند و هنرمند مقاومت افتخار مي‌کند که عکس يادگاري خود را با جانبازاني که نماد شرافت انساني هستند مي‌گيرند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اين جشنواره بخشي از نهضت جهاني مستضعفين عليه مستکبرين است و ما اين را از علي(ع) آموختيم که فرمودند در راه عدالت از کسي نترسيد. اين را از رزمندگان شجاع‌مان در فاو و شلمچه آموختيم که زير آتش وصف‌ناپذير مقاومت کردند؛ از قهرمانان حزب‌الله لبنان آموختيم که رو در روي مجهز‌ترين ارتش‌هاي دنيا ايستادند و آنها را شکست دادند.

سردار نقدي در پايان صحبت‌هاي خود خطاب به هنرمندان مقاومت تاکيد کرد: هنرمند مقاومت هم از اين جنس است و تمام اين مقاومت‌ها را در صحنه فرهنگ اجرا خواهد کرد و مسير پيروزي نهايي بشريت بر ظالمان تاريخ را هموار خواهد ساخت.

بنابراين گزارش آئين اختتاميه سيزدهمين جشنواره فيلم مقاومت هم‌اکنون در حال برگزاري است و تا ساعاتي ديگر ادامه دارد.

در اين مراسم چهره‌هاي لشکري و کشوري از جمله سردار نقدي، محسن رضايي، سردار علي فضلي، سردار جزايري، سردار غلامرضا آزادي و جمع کثيري از طيف هنرمندان نظير حجت‌الله ايوبي، محمد‌رضا جعفري جلوه، سعيد راد، اميرحسين شريفي، محمود پاک‌نيت، احمد مراد‌پور، محمد‌حسين لطيفي، مصطفي رزاق‌کريمي، مهدي شاه‌حسيني، سيد‌سعيد سيد‌زاده و ... حضور دارند.

انتهاي پيام/خ ز/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html